Saturday, 5 December 2015

Salah aku.
Lagi salah aku.
Teruslah disalahkan.
It's okay.

Saat aku memerlukan sokongan,
Kau tak ada untuk aku.
Kau lupa barangkali.

Tak mengapalah.
Bukan salah kau.
Salah aku.

Salah aku sebab terlalu menyusahkan.
Aku akan cuba bertahan sampai hati ini lelah.
Bila diminta melakukan hal yang sama,
dikatakan aku ini mengada-ada.

Takpe laa Wani..
Lepas ni kau jangan mengada-ada lagi dah..
Kalau dia rasa dia sayang kau,
dia akan hargai kau, dia akan sayang kau
macam mana kau sayang dia..

Ingat satu je..
Kalau lelaki yang sayang kau lebih daripada kau sayang dia,
Kau boleh tersenyum bahagia.
Tapi, kalau perempuan yang lagi sayang lelaki tu,
Kau boleh rasa macam apa perasaan tu.

Dah laa.. jangan nangis..
Kau kan kuat!