Monday 24 June 2013

coretan hati..

bismillah~~ 

ada batasan yang perlu dijaga.. 
ada maruah yang perlu dipelihara.. 
aku sayang kamu dengan caraku tersendiri.. 

jika mereka memilih untuk kerap bertemu.. 
aku memilih tidak bertemu.. 
jika mereka memilih untuk berhubungan.. 
aku memilih untuk tidak berhubungan.. 
jika mereka memilih untuk saling mengingati.. 
aku memilih untuk tidak mengingati.. 
jika mereka memilih untuk saling merindu.. 
aku memilih untuk tidak merindumu.. 

Allahu~~ semoga hati ini dijaga.. aamiinn~~ 

* Hadirnya tanpa kusedari 
   Menggamit kasih cinta bersemi 
   Hadir cinta insan padaku ini 
   Anugerah kurniaan Ilahi 

bait2 ini sudah cukup mentafsirkan perasaan seorang insan yg dhaif ini.. 

#salam cinta, salam mahabbah~~

No comments:

Post a Comment

leave ur footstep here~~