Sunday 4 November 2012

Semoga Allah temukan kita dlm keadaan yg baik..



~ ♥...Biarkan aku KHABARKAN padamu bahawa aku cuma GADIS BIASA, aku bukan bidadari kayangan yang sempurna...aku bukan rupawan dari hikayat dongeng, yang sangat jelita...aku cuma gadis biasa, hidupku pun bukan hanya indah dan bahagia...~

~...Biar aku ingatkan kamu, bahawa aku bukan bidadari yang turun ke bumi...dengan kejelitaan dan kesempurnaan yang kamu impikan...BUKALAH MATA, kamu pun bukanlah putera impian dari cerita dongeng...♥ ~

>>> Maka mengapa tidak kita sama-sama MEMPERBAIKI DIRI? Dari sibuk menuding jari pada ketidaksempurnaan masing-masing? Aku dan kamu sama sahaja pada PANDANGAN ILLAHI...maka, pimpinlah aku, NASIHATKANLAH aku..sungguh, aku BUKANLAH WANITA YANG SEMPURNA..♥♥

No comments:

Post a Comment

leave ur footstep here~~